Popular

Template Information

Welcome To Sora Films

SafeIP 2.0.0.940



ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဒီ SafeIP ေလးကေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ Browsers ေတြကို အလြယ္ကူဆံုးနဲ႔ အဆင္ေျပဆံုး ကာကြယ္ေပးထားႏုိင္ပါလိမ္႔မယ္။ အေရွ႕ပုိင္းမွာ IP Hide တာနဲ႔ ပတ္သတ္တဲ႔ Softwares ေလးေတြကို ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားတင္ေပးခဲ႔ဘူးပါတယ္။ ဒါေပမယ္႔ အေရွ႕ပိုင္းမွာလင္႔ခ္ေလးေတြ ေသေနၿပီျဖစ္လို႔ အခုေနာက္ပိုင္း Update ေလးေတြကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ အသံုးျပဳရေအာင္ဗ်ာ။။ Private proxy ေတြနဲ႔အတူ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ Internet traffic ေတြကို အထိေရာက္ဆံုးကာကြယ္ေပးႏုိင္ပါလိမ္႔မယ္။ ဖိုင္ဆိုဒ္ကေတာ႔ 2.5 MB ပဲရွိပါတယ္။ေအာက္မွာ ယူသြားလိုက္ပါဗ်ာ။
ကၽြန္ေတာ္ေအာက္မွာ ႏွစ္ေနရာခြဲတင္ေပးထားပါတယ္။ အဆင္ေျပမယ္႔လင္႔ခ္ေလး ကေနသာ ယူသြားလိုက္ပါဗ်ာ.။
SafeIP 2.0.0.940


Share This: