Popular

Template Information

Welcome To Sora Films

USB Stick နဲ႕ Window 7 တင္နည္း


Window 7 ကို က်ေနာ္တို USB Stick ကေနတင္တဲ့နည္းေလးပါ။အေခြနဲတင္တာနဲ USB Stick တင္တာဘာကြာလဲဆိုေတာ့ USB Stick နဲတင္တာက ပိုၿပီး အလုပ္ၿမန္ၿမန္ၿပီးပါတယ္။ေနာက္ၿပီး ကြန္ပ်ဳတာက DVD Rom ကိုလည္း သက္သာေစပါတယ္။တစ္ခ်ဳိ ROM မရွိတဲ့ စက္ေတြကို စတစ္ နဲတင္လိုရပါတယ္။က်ေနာ္ကိုယ္တိုင္တင္တာ ဆယ့္ငါးမိနစ္ပဲၾကာပါတယ္။
စတစ္မွာတင္ဖိုအတြက္ က်ေနာ္တို လိုအပ္တာေတြကေတာ့

USB Stick 4GB အလြတ္တစ္ခု
Window 7 ISO ဖိုင္
Window 7 USB Tool ေလးပါ။
Windows 7 USB Tool
ေဆာ့၀ဲကိုအင္စေတာလုပ္လိုက္ပါ။အားလံုးၿပီးသြားရင္ Desktop မွာ Icon ေလးေပၚလာပါလိမ္မယ္။
အဲ့ ေကာင္ေလးကို Click လုပ္ၿပီး ဖြင့္လိုက္ပါ။
Windows 7 USB TOol ISO select
က်ေနာ္တို Window 7 ISO ဖိုင္ရွိတဲ့ေနရာကိုေရြးေပးလိုက္ပါ။
က်ေနာ္တိုက ဒီေနရာမွာ USB Device ကိုေရြးေပးလိုက္ပါ။DVD နဲ ဘမ္းမယ္ဆိုလည္းရပါဒယ္။
ေနာက္တစ္ဆင့္မသြားခင္က်ေနာ္တို USB Stick အလြတ္ေလးကို ကြန္ပ်ဳတာမွာ ထိုးထားလိုက္ပါ။
အခုဆို က်ေနာ္ Stick နာမည္ေလးနဲတပ္လာပါၿပီ။ဒီလိုၿပေနရင္ Begin Copying လုပ္လိုက္ပါ။ 100% ၿပည့္သြားတဲ့အထိေစာင့္ေနလိုက္ပါ။
100% ၿပည့္သြားၿပီဆို Run ေနတဲ့ ေဆာ့၀ဲေလးကိုပိတ္လိုက္ပါ။
My Computer ထဲကိုသြားၾကည့္လိုက္ပါ။
အဲ့လိုေလးေပၚေနပါလိမ္မယ္။ဒီလိုဆိုက်ေနာ္တို Stick ထဲ၀င္လိုက္ပါ။
Windows 7 USB Drive Version Tweak
အေပၚမွာၿပထားတဲ့လမ္းေၾကာင္းအတိုင္းသြားၿပီးေတာ့ "ei.cfg" ဖိုင္ေလးကို Delete လုပ္လိုက္ပါ။
ဒီလိုဆိုက်ေနာ္တို Window 7 ကို USB စတစ္နဲ တင္လိုရပါၿပီ။ကိုယ္တင္မယ္ကြန္ပ်ဳတာမွာ 
Boot Option ကို USB လိုေရြးၿပီး ၀င္းဒိုးတင္ႏိုင္ပါၿပီ။

Share This: